محصول به سبد خرید افزوده شد!

سوالات متداول

در این بخش می‌توانید پاسخ سوالات متداول خود را به راحتی پیدا کنید. هدف ما از این صفحه، صرفه‌جویی در زمان شما و ارائه اطلاعات دقیق درباره خدمات و محصولات فروشگاه بلوط است.
اگر سوال شما در اینجا پاسخ داده نشده است، از طریق فرم تماس با ما، واتساپ، تلگرام یا ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید.

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش، کافیست محصول موردنظر خود را انتخاب کرده، به سبد خرید اضافه کنید و فرآیند پرداخت را تکمیل کنید. پس از ثبت موفق سفارش، پیام تأییدیه برای شما ارسال می‌شود.

چه روش‌هایی برای پرداخت وجود دارد؟

شما می‌توانید هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید. اطلاعات شما به صورت کاملاً امن ذخیره و مدیریت می‌شود.

زمان ارسال سفارش چقدر است؟

سفارشات شما معمولاً طی 1 تا 3 روز کاری آماده و ارسال می‌شوند. زمان دقیق به محل سکونت شما و انتخاب روش ارسال بستگی دارد.

چگونه می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش، شماره پیگیری برای شما ارسال می‌شود. با استفاده از این شماره می‌توانید از طریق صفحه پیگیری سفارش یا تماس با پشتیبانی وضعیت سفارش خود را بررسی کنید.
آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید تا 48 ساعت پس از خرید، در صورتی که کالا هیچ‌گونه مشکل فیزیکی یا آسیب‌دیدگی نداشته باشد، آن را بازگردانید. برای اطلاعات بیشتر لطفاً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

چگونه با پشتیبانی تماس بگیرم؟

شما می‌توانید از طریق واتساپ، تلگرام، فرم تماس با ما یا ارسال تیکت با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. تمامی اطلاعات در صفحه تماس با ما موجود است

آیا امکان ارسال به شهرستان‌ها وجود دارد

بله، فروشگاه بلوط به تمام نقاط کشور ارسال دارد

آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

اگر سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید با تماس با پشتیبانی آن را لغو کنید. لطفاً سریعاً با ما تماس بگیرید

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه